Weela


Weela – Monipuolinen kotikuntosali ja Virtuaalinen Personal Trainer yhdessä paketissa
  • Yli 100 opastettua liikettä
  • Vastusta 1 – 50 kg. Sähköinen vastus tuntuu raskaammalta kuin tavallinen paino.
  • Tavoitteeliset harjoitusohjelmat
  • Kannettava ja helppo käsitellä – Vie tilaa reilusti alle neliön
  • Testattu ja hyväksytty ammattikäytössä!

 

Weelan avulla treenaat koko kehon päästä varpaisiin tehokkaasti mukavasti kotonasi. Säästät aikaa ja energiaa. WeelaTrainer sovellus on valmentajasi ja huolehtii, että motivaatiosi säilyy!

 

 

EI ENÄÄ RASKAITA JA SUURIA KOTIKUNTOLAITTEITA!

Onko tavoitteesi pudottaa painoa tai kiinteytyä, kasvattaa lihasta ja voimaa, parantaa kehon hallintaa tai lihaskestävyyttä? Weela auttaa sinua pääsemään tavoitteeseesi.

Weela on pienin ja älykkäin ratkaisu saavuttamaan tavoitteesi tehokkaasti ja turvallisesti, mukavasti kotona!

MITÄ WEELA SISÄLTÄÄ?

  • Weela kuntolaite. Laitteessa myös vastuksen säätöpaneeli, joten käyttö ilman sovellusta on mahdollista.
  • Kolme kahvaa, joilla treenaat koko kehosi. Nilkkaremmi, T-tanko ja yhden käden D-kahva.
  • WeelaTrainer sovellus, joka toimii virtuaalisena valmentajanasi.

 

Aikatauluhaasteet. Kiire. Lähtemisen vaikeus. Muut kuntoilun rajoitteet. Kuulostaako tutulta? Jääkö treenit toistuvasti väliin. Weelan synnyn taustalla on ollut halu poistaa esteet kuntoilulta.

Weela kehittää voiman lisäksi myös tukilihaksia ja kehonhallintaa, mikä auttaa arjessa jaksamiseen ja tuo terveyttä jokaiseen päivään. Weelan sähköinen vastus ja virtuaalinen valmentaja tuo sinulle aina optimaalinsen treenin.

Fyysinen aktiivisuus vaikuttaa kehon lisäksi myös mieleen, parantaa hyvinvointia ja elämän laatua. Me haluamme tarjota matalan kynnyksen harjoituksia, jotka ovat tehokkaita ja helposti saatavilla.

 

 

WeelaTrainer sovellus tarjoaa yli 100 animaatioin opastettua liikettä. Lisäksi ohjelmarkirjastossa on paljon valmiita harjoitusohjelmia aina yksittäisistä harjoituksista monia viikkoja kestäviin tavoitteellisiin ohjelmiin. Ohjelmia on ”joka lähtöön”, olitpa sitten aloittelija tai kokenut treenaaja, olipa tavoitteesi kiinteytyä tai kasvattaa lihasta.

Weela pitää kirjaa harjoituksista, joten sinun on helppo seurata kehitystäsi!

 

  1. Yleinen suositus aikuisten liikuntamääräksi on 2 h 30 min kevyttä tai 1h 15 min kuormittavaa harjoittelua viikossa.(Lähde: UKK Liikuntapiirakka / Physical Activity Guidelines for Americans)
  2. Lisäksi voima ja koordinaatioharjoittelua suositellaan tehtäväksi 2 kertaa viikossa. (Lähde: UKK Liikuntapiirakka / Physical Activity Guidelines for Americans)
  3. Aikuisten suositellan tehtäväksi voimaharjoittelua sisältäviä harjoituksia, joihin  sisältyy kaikki tärkeimmät lihasryhmät vähintään 2 kertaa viikossa. Suuret lihasryhmät suositellaan harjoitettaviksi 8-10 liikkeellä ja 8-12 toistolla / liike. (Lähde: Physical Activity Guidelines for Americans)
  4. Lääketieteelliset tutkimukset osoittaa, että lihasten surkastuminen on suuri terveysongelma ikääntyessä. Alamme menettää lihaksia luonnollisesti 40 ikävuoden jälkeen. (Lähde: Lihastohtori, Hulmi Juha, 2015 Fitra )
  5. Positiivisena uutisena, että lihaskunto voi kehittyä vielä jopa 90 vuotiaana! (Lähde: Lihastohtori, Hulmi Juha, 2015 Fitra )